Rusza XVII edycja konkursu Pracodawca Przyjazny Pracownikom

Decyzją Prezydium KK rozpoczęła się XVII edycja konkursu Pracodawca Przyjazny Pracownikom.

Celem konkursu jest promowanie pracodawców, którzy wyróżniają się w stosowaniu dobrych praktyk w zakresie przestrzegania przepisów prawa pracy, w szczególności poprzez stabilność zatrudnienia, przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, dialog społeczny oraz prawa do zrzeszania się w związki zawodowe.

Kandydatów do tytułu Pracodawca Przyjazny Pracownikom zgłaszają podstawowe jednostki organizacyjne NSZZ „Solidarność”. Wyróżnione firmy szanują prawa pracowników oraz prowadzą u siebie dialog społeczny.

Certyfikatem można się posługiwać przez okres trzech lat, od daty przyznania. Laureaci poprzednich edycji Konkursu mogą ponownie ubiegać się o przyznanie Certyfikatu po wygaśnięciu wspomnianego wyżej okresu.

Zgłoszenia rozpatrywane będą według kryteriów określonych w załączniku do regulaminu przez Komisję Certyfikacyjną. Ankiety zgłoszeniowe należy przesyłać na adres:

Komisja Krajowa NSZZ Solidarność, Wały Piastowskie 24, 80-855 Gdańsk, z dopiskiem: Certyfikat „Pracodawca Przyjazny Pracownikom” i pocztą elektroniczną na adres: certyfikat@solidarnosc.org.pl w terminie do 30 września 2024 roku.

[dkpdf-button]
Strona korzysta
z plików Cookies.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Dowiedz się więcej