Dział Szkoleń ZRG NSZZ „Solidarność” zaprasza na szkolenie on -line i spotkania informacyjno–konsultacyjne

Temat: Zakładowe komisje rewizyjne

Termin: 27 – 28.04. 2021 r. godzina 10.00

  • Czas trwania szkolenia ok. 3 godzin
  • Prowadzący: Tadeusz Grubich

Szkolenie przeznaczone w szczególności dla członków komisji rewizyjnej, ale bardzo mile widziani będą również członkowie komisji zakładowej.

Zakres tematyczny szkolenia:

  • Podstawy  prawne działalności organizacji związkowej.
  • Podział i kompetencje władz oraz zasady tworzenia przez nich prawa związkowego.
  • Gospodarka  finansowo-księgowa.
  • Prowadzenie koniecznej dokumentacji.
  • Zasady kontroli.

Spotkania informacyjno–konsultacyjne

W związku z tym, że termin składania sprawozdań finansowych oraz CIT – 8 za rok 2020 został przedłużony do dnia 30 czerwca 2021 r., proponujemy kontynuować spotkania informacyjno – konsultacyjne dla Skarbników organizacji zakładowych.

Jeżeli będą zgłoszenia, to ustalimy termin spotkania i wyślemy zaproszenia.

  • Prowadzący: Tadeusz Grubich

Zgłoszenia przyjmuje  Irena Jenda, kierownik Działu Szkoleń, tel. 502 172 288, adres e mail: i.jenda@solidarnosc.gda.pl

Ważne

Zgłoszenia należy składać za pośrednictwem Komisji Zakładowej, podając:

  • Imię i nazwisko, adres e-mailowy i nr telefonu osoby zgłaszanej, nazwę i nr organizacji związkowej.
  • Kwestie techniczne i informacje o sposobach dostępu do szkolenia online będą uczestnikom przesłane drogą mailową.
  • Szkolenie odbędzie się pod warunkiem zebrania grupy co najmniej 10 uczestników. W celu prawidłowego i pełnego korzystania ze szkolenia należy posiadać urządzenie (komputer stacjonarny/laptop z przeglądarką CHROME,   lub smartfon) z dostępem do Internetu, wbudowaną kamerą i mikrofonem.

Gwarantujemy proste, intuicyjne uruchamianie szkolenia na urządzeniach. Uczestnicy mają bezpośredni kontakt z prowadzącym, zadają pytania w trakcie szkolenia.

Irena Jenda

Strona korzysta
z plików Cookies.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Dowiedz się więcej